Onsdag

Äntligen lite data tid...
Idag klev vi upp halv 8:) Skiiit skönt:D Vid 9 tiden tog vi tåget och gick en runda först:D
Vi kom till Emma vid 10 tiden och då blev det massor med kaffe och snack:D
Vid 12 tiden gick vi mot Semlis...Dom bor skit nära varandra...Där blev det ennu mer kaffe och Theo Svea "Semlis hund"
Jag och Semlis bestämde att det blir babyland nästa vecka någon dag:D Ska bli roligt:D
Men iallafall så satt vi där till 2 tiden ungefär sen började vi dra oss jag skulle till bussen och Emma hem...Men typ halvvägs så märker hon att hon glömt sin mobil där borta så hon sprang dit och jag gick till bussen...Eftersom hon skulle raka vägen hem sen så det skulle bli en omväg för mig...Hehe:D.

Vi va hemma vid 3 tiden ungefär och min mammas kusin och hennes kille och deras hund va här och min moster....Så dom gick precis .Har suttit och pratat med dom massor och så:D

Nästa vecka ska jag köpa myggnät till vagnen och ett parasoll.....Behövs!!

Imorgon ska vi inte göra ett skit...Ska träffa Sandra och gå en promenad:D Sen ingenting....

Idag kommer det bara is hockey på 5:an så man kan ju glömma alla program där...
Nää nu ska jag läsa bloggar:d


Kommentarer
Postat av: Pataki

flixter

2009-04-08 @ 22:38:52
URL: http://pataki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0