Onsdag

Idag gick vi upp till Linda vid 10 tiden :) Drack lite kaffe och myste i solen?!
Efter det planerad vi med Sandra att vi skulle göra kaffe och gå nr till holmen och fortsätta sola i värmen...Men när vi kommer ut så är värmen som bortblåst:S
Så vi satt oss vid n lekplats och snackade och då passade solen på att bränna.....
Jag skulle som sagt till forum idag och växla in lillkillens slantar och köpa rutchkana och sandlåda...
Så Sandra följde först med till nordea och sen gick vi vidare till barnens hus!
Där blev det allt förutom det jag igentlign skulle ha till lillkillen....Det blev iallafall en gunga,sandleksaker,badankor och en stor boll:D

Sen gick vi till ica maxi och handlade lite småsaker:D

Sen så av det 20 minuter tills bussen gick så vi gick runt lite i forum och kollade och jag köpte 2 t-shirtar till lillkillen, ett par badshorts och en pyamas...Och ni som ahr någon åsikt om att jag köpt detta så kan jag medela att det va behövligt så det så:P

Sen efter det så åkte vi hemåt:)

Juste medans vi väntade på mitt nummer på nordea gick vi en sväng i forum på jakt efter solglasögn så mötte vi Emma,Novalie,veronika.therese och Semlis:) Så vi rökte en cigg och sen gick vi vidare.

När vi kom hem åt vi lite middag och sen gick vi ut en sväng och gick:) sköönt:)

Imorgon ska jag,Sandra och Linda gå framoch tillbaka till solsidan:D Sköönt med långpromenad:D
Nu kommer bilder på det jag köpt idag plus annat:D

Från igår:)



Linda och Theo<3

Sandra och Theo<3


ALLT detta fick lillkillen idag:)



Den bästa jag har<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag köpte ett par skit snygga brillor på guldfynd idag för 60 spänn. Skit snygga =)





Puss

2009-04-15 @ 22:38:02
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0