Onsdag

Idag gick vi upp kvart över 7...Och gissa vad som väckte oss?! Joo väckarklockan:) Wohooo!!!
Vi tog halv 9 tåget till slussen och promenerade till medis:) Där mötte vi upp Petra och Felicia:) Petra ville äta frukost så hon käkade det på MC...Jag tog bara en liten kaffe:=)

Sen gick vi vidare till bibloteket i medis för vi skulle typ ha någon föreläsning där om hur man vet vart all fakta på internet kommer ifrån och massa sånt!! Så vid 11 tiden va vi klara där och då åkte resten tillbaka till skolan och jag åkte till forum för att jag inte behövde gå tillbaka eftersom dom håller på med det ämnet jag redan gjort!!

Så jag mötte upp Emma och Novalie...Vi gick runt lite i forum och träffade Novalies farmor och faster...Sen blev det lunch och sen åkte vi till Miretta....Miretta är Emmas kompis och min mammas guddotter:)
Så vi va där vid 2 tiden och satt och fikade och snackade massooor...Jag ahr ju inte träffat henne på flera år så det va jätte kul att träffa henne igen...Och nu ahr hon lovat att komma och hälsa på;)
Det va massa andra där också:) Så det va rikigt trevlig....Men lillkillen va så mammig att han tillochmed vägrade ligga på golvet och leka...Lillplutt....

Vid halv 5 tiden så åkte vi hem!!! Va hemma typ vid halv 7 nästan...Då blev det middag och sen bad med lillkillen....

Nu har han somnat...Helt utslagen...Lillkillen<3

Imorgon skulle jag fika med Petra men jag tror fan inte jag ahr nå pengar att göra det:S Ska kolla mitt konot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0