Såja

Nu sover älsklingen efter en lång dag...Idag har han fått leka i sanden med spade:D Gick inte så bra:S Han ville bara äta upp det...Hahaha:D

Som sagt så mötte jag Emma och Novalie vid centrum...Vi satt och snackade lite och gick och handlade en läsk...Eller Emma gjorde det:D Sen så bajsade Novalie så hon sprang hem:P Hehe:D

Så jag mötte Sandra och vi satt oss i solen ett tag sen begav vi oss till lekplatsen och lekte med Theo:D
Han kunde inte gunga för det fanns inga gungor för små små barn utan abra såna där vanliga:( Men han åkte rutschkana för första gången med mig...Inte en min gjorde han men han kanske uppskattade det innerst inne:P
Min syster fyller år det22 maj så hela familj ska typ åka dit men jag ska ta flyget tror jag eftersom jag vill ha med mig barnvagn och den får inte plats i bilen så jag kollade igår hur mycke det kostade och dit kostade det 350 kr och sen om jag skulle åka hem 1½ vecka senare kostade hemresan 250 kr...Det är ju billigare än tåg...

Ska kolla nu vad det kostar att flyga till Carro...Ska ju ner/upp dit också:D Det ska bli trevligt:D

Men nu kommer bilder på det jag köpte till lillkillen idag:D


Solhatt coh Keps

T-shirten och shotsen:D



Och till sist en bild på den vackraste som finns<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0