Såjaa

Då är man klar för natten:P Nädå...Men nu är vi iallafall ute i huset:D Jag har precis eldat i brasan:D Grym är jag:)

Idag va vi hos tandhygenisten pratade om hur man ska borsta och allt sån information...Nästa "riktiga" tandläkar tid lillkillen får är när han är 2 år....Vi skulle vara typ 12 st på det där"mötet" men vi blev bara 2 st:) Jag tycker det va jätte intressant..Tycker verkligen man ska gå på sånt där för jag lärde mig skit mycke:D

Efter det tog vi bussen till forum och mötte upp Emma och Novalie:D Först va vi på Theo phone haous och Emma saffade en ny mobil:) Sen gick vi en runda på vår nbya lagerhouse:DSen gick jag till skoaffären och skulle köpa mina skor men tyvärr så va dom borta:S Fatta ingenting så det va bara att börja leta efter nya!!! Jag hitta maaassooor med fint men såklart hade dom inte min storlek...Allt förutom min storlek...Skiiiit huvuden...Men sen tog jag första bästa par....Och lillkillen fick ett par jätte fina sandaler....Ni får bilder på måndag!!!

Efter det så åkte vi till sickla och käkade lite lunch och sen vidare till hm där köpte jag massa fina saker till Freija:) Ska antingen skicka det eller så får dom det när dom kommer i sommar...Får se hur Carro tycker vi ska göra?!

Sen gick vi till WIllys och köpte massa burkmat och blöjor:DSen så åkte vi åt varsitt håll....Jag åkte hem och lämnade allt sen va det bara att åka tåget igen och sen ta bussen!!

Vid halv 5 va vi framme här och vi har ätit och lillkillen har gungat och så....Sen vid 8 tiden somnade han och nu kollar vi andra på så ska det låta....Vi ska snart spela kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0