Torsdag

Inte mycket som hänt redan men vi gick upp kvart över 6 imorse iallafall...
Älsklingen har ätit gröt och nu springer han runt i gåstolen....Han mår inte så bra idag....Så idag blir det en hemmadag förutom en promend för att få frisk luft:)

Ska gå till apoteket också och kolla om det finns hostmedicin...Han kan ju ta det nu eftersom han väger 10 kilo...Dom är ju igentligen för 1 årinagr...Men sist vi va hos läkaren så frågade jag om man ska gå på ålder eller vikt och då va det vikt som gällde....

I brist på annat så prövade jag euro shoppers"stavning"tandkräm igår och den va skit goood:D
Jag är inte så mycke för euroshoppers märke inte för att det är billigt men det är det sista jag köper...Litar inte riktigt på det märket....Men men alla är vi olika:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0