Torsdag

Sooov till halv 8 idag...Så jädra skönt asså:)
Vid 9 tiden åkte vi mot slussen för att åka till museet...Jaha och vem sätter sig på fel buss? Joo jag
Åkte typ 15 minuter innan jag märker att jag åkt fel så jag gick av och tog någon buss tillbaka till slussen.
Så jag gav upp.....Får åka någon dag nästa vecka...Då jag är HELT säker på att jag kommer rätt...
Vi åkte till forum istället och handlade:D Älsklingen fick massa sandleksaker och sen en solhatt,keps,Natte puh shorts och nalle puh t-shirt:D Mycket fint:) Sen blev ajg medlem på BR också:D Verkade jätte bra:D Barnen får en present när dom fyller år och massor med erbjudande och sånt:DKostade 25 kr att bli medlem:D Men det är ju inte hela världen:D

Nu väntar jag på att Emma ska höra av sig så vi kan ses en snabbis:D Sen senare ska jag träffa Linda och Sandra:D
Ska låna Lindas mixer så nu blir det hemmagjord mat åt lillkillen istället:D Billigt och bra:D

Kommentarer
Postat av: tina

morsan har ju en handmixer....

2009-04-02 @ 17:38:42
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0