Alla hjärtans skit dag

Bryr mig inte så mycke om denna dag...Får inte ångest heller över att jag inte har någon att fira med...Jag ahr ju Theo...Vi ska fira alla hjärtans dag tillsammans:D

Vi har nyss varit och handlat och så gick vi förbi min moster och drack lite kaffe och Theo fick en Alla hjärtans dag present:) 200kr som jag ska köpa någon leksak för:) Nu har han ungefär 1500 kr i sin spargris...Jag började spara alla små kronor och 20 lappar 3 dagar innan jul och det har redan blivit så mycke....Jag har bestämt att från och med när han är typ 7-8 månader så tömmer vi spargrisen och så får han /jag köpa en leksak till sig...Asså typ varje månad eller varannan:D Tycker det är en skit bra ide....Jag vet att någon kommit på den ideen men kommer inte på vem?!

Nu ligger älsklingen och sover i sin egna säng:) Köpte massa självlysande stjärnor till honom igår...Eller inga stjärnor utan fötter och händer så jag ahr satt upp dom på väggen bredvid själlsängen´:) mycket vackert:D

Nää nu ska jag göra nå nytta medans det finns tid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0