:)

Äntligen ett blogginlägg...
Älsklingen har varit i full gång hela dagen...Han har sovit 2 gånger idag endast....Så nu ligger han helt utslagen och sover:)

Jag har världens problem.....Jag måste typ ha med mig ALLA lillkillens kläder till skåne och eftersom min syster snodde den stooora väskan när han drog härifrån sist måste jag ha 2 väskor med mig plus en hand väska plus dataväskan och plus vagnen...Hur ska jag klara detta HELT själv:S

Frågade Theos pappa om han kunde hjälpa oss men han ahr som vanligt inte tid för sitt barn...Men men

Idag har vi varit i forum med Petra, Felicia, Emma och Novalie:D Mycket trevligt..Vi käkade och kollade i massa affärer...Drog hem ett par trosor...Endast faktist...

Efter forum gick vi till ica maxi och köpte blöjor och sånt:)
Och självklart fick jag punka i skit hjulet så det va bara att börja mecka med de hjulet...Hahaha
Efter det blev det en snabb titt på barnens hus fast ingen köpte något sen drog vi hem....

Sen nu ikväll har jag tvättat älsklingens laban overoll för hand så att den är ren tills på måndag då vi åker.Hoppas den hinner torka...Känns lite onödigt att boka tvättstuga om man bara ska tvätta en sak så det blev handtvätt på denna:D

Kommer typ inget på tv idag...tråkigt...Funderar på att kolla en film kanske men jag ahr ju sett allt som finns hemma:(

Nu ska jag göra min utmaning jag fick av Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0