Hmm

Älsklingen somnade för en halv timma sen:) Har börjat med välling nu och det gilalr han mycke mycke bättre:)

Jag ska snart tvätta av mig sminket och sen kolla på nått på tv:n...Undrar om det kommer nått bra...Nu kollar jag CSI miami:) Och käkar ships"inte bra" men men:P

På måndag är det farsta saken för unga mammor:) Det ska bli kul och spännande:) Kul att träffa massa andra:D Ska åka till Petra tidigt på morgonen så ska vi åka dit tillsammans:)

Nää men nu ska jag nog fixa ordning mig för natten:D Men imorgon är jag tillbaka igen:)

Kommentarer
Postat av: petra och bebisen felicia

har du ringt angående skolan idag??

2009-02-13 @ 22:24:43
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0