På torsdag

blir min bebis 6 MÅÅÅNADER FATTA....Det är helt sjukt va tiden gått snabbt.
Måste det gå så fort man hinner ju inte med någonting....
Min lilla älskling:)

Snart är det lägg dags...Eller jag ska kolla andra avenyn och så men sen:)
Den 24 ska vi till bvc på 6 månaderskontroll...Skulle dit idag igentligen men hon ringde för 2 veckor sen och ändrade till nästa vecka istället.....

Ska bli spännande att se va lill(stor) killen väger:) Jag tror eller jag vet att det är över 9 kilo iallafall men inte hur mycke mer...Storkillen....

Idag har han nog rullat runt hela lägenheten...Hahaha man hinner inte ens vända sig om så har han rullat några varv..

Imrogon ska vi ta en fika med Sandra:D Ska bli trevligt:)
Och på torsdag ska vi på middag:)

Åker till skåne näta vecka:D:D Jippi saknar alla där som in i helvete....:)

Nä nu ska jag lägga mig ner bredvid min lillpojke:)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vänta bara snart kommer han hem med sin första tjej ;) hahah skoja bara emd dig!



Men de är lite synd att tiden går så fort. Man vill att dom ska vara sm hur länge som helst :D hihi

2009-02-17 @ 23:05:12
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0