Skåne på måndag

På måndag åker vi till skåne:) Äntligen:D
Imorgon måste jag köpa en data väska så jag kan ta med mig datorn...Måste komma ihåg laddaren till kameran och sladden till den......

Imorgon ska vi till skolan:D Ska träffa Petra klockan 10 ungefär vi ska kolla lite affärer först för vi börjar inte fören vid 13.00

Imorgon kommer det pengar:D Sköönt:)
Älsklingen somnade nyss....

Idag hade vi besök från mammas kompis och hennes dotter:D Har inte träffat dom på kanske 5-6 år...Theo fick massa saker va dom:)

Har också varit i stan idag och handlat 2 par tröjor och en body till honom så här kommer bilderna på presenterna och shoppingrundan:)

Detta fick älsklingen  av besöket:) En väst,Skor och en nalle:) Tack så jätte mycke:)

Detta köpte jag...Plus en svart vanlig body:)

Och sen bjuder jag på bilder på min älskade bebis:D

Kommentarer
Postat av: tina

Nyfiken jag blir...vilka var besökarna?

2009-02-25 @ 01:50:57
Postat av: nicole - Mamma till C

coola skor!

2009-02-25 @ 15:00:01
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0