Snart läggdax

Älskling somnade nyss efter att ha varit vaken sen klockan halv 4 idag....
Ska stänga av datan strax och kolla tv...Klockan halv 10 kommer Wallander så det ska jag se om jag orkar se hela återstår och se:P

Imorgon ska jag kanske träffa Natasha...Om jag har ork:) Kanske ska vila imorgon så jag är pigg till skolan på måndag:P Som om det går att vila när man har en aktiv bebis som helst va allt vill vara i famnen..
Vill heller inte sova på dagen då lillen sover för då är man pigg sen på kvällen så det bästa är ju att somna tidigt.

Men vi får se hur det går...Nää nu ska jag läsa bloggar sen sängen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart :)

2009-02-21 @ 21:00:55
URL: http://prinsessan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0