Efter forum

Har nyss kommit från forum....Nelle handla försenad julklapp till theo...Har inte tagit nå bilder på det än men jag gör det sen...Det va iallafall 2 par byxor och 1 body och en pyamas:) Mycket fina:) Idag va han jätte fint klädd:) Sina nya bamse byxor:) Sööt nos:) På måndag ska jag och Petra till gustavsberg och kolla lite kläder...Sen måste jag köpa present till Linda innan hon åker....Sen ska jag ju köpa en försenad julklapp till Nelle också:)

Idag ska vi inte göra någonting....Bara vara hemma...Kolla på let´s Dance och hoppas på att bondinbella åker ut...Hoppas hoppas!! Hihi...

Nä nu ska jag kolla vad det är vi plockat på oss idag:) Hänga upp lite kläder:)

Här kommer lite bilder
Detta köpte vi i torsdags


Detta hade han på sig idag:)


Och sen en bild på mitt lilla charmtroll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0