Fredag kväll

Jag tror att min lilla kille är lite bortskämd för så fort han inte får som han vill blir det ett jädrans liv...mMen men...
 Älsklingen ligger i min famn nu och äter och somnar imellan åt<3 söötnos.

Han har varit vaken sen klockan halv 5 så han lär ju vara trött lillkillen:)

Skulle ta bilder på de Nelle köpte till theo idag men det har inte funnits tid för det. Inte för att jag gjort nått vettigt:P
Va uppe hos Linda och drack en kaffe och blev ompysslad av Sandra<3 Hon borstade mitt fågelbo till hår:P
Jag är sämst på att sköta mitt hår...Det är så långt att jag inte vet vad jag ska göra med det:P Nä får faktist rycka upp mig och börja ta vara på mitt hår:P Hehe kanske ska göra dte med resten av mig själv också...Sminkar mig typ aldrig bara om jag ska till stan...Innan Theo kom sminkade jag mig varje dag....Hehe och jag går i sunk kläder varje varje dag...Jag har ENDAST mjukisbyxor på mig....Faaan jag som har massa jeans och allt...Men men så går det när man fortfarande ligger plus typ5-7kilo...Men jag måste få bort det...Men jag vill lixom ha viljan men den finns inte där...Eller jo den finns men den försvinner lika snabbt som den kommer.... Det är alltid såhär "nästa vecka så börjar jag"Men den nästa veckan kommer aldrig....Nää nu skiter vi i detta...hehe ska kolla avenyn nu:) Glömde den i tisdags:D Hihi:)

Men vi andra hörs imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0