Kväll?

Råkade somna med älsklingen...Fast jag vaknade efter 45 minuter...Men guuud va skönt att sova lite:)
Men igentligen är det inte så bra för sen kan jag inte sova på kvällen...Igår somnade jag itne fören halv 2 typ eftersom jag ahde sovit 2 timmar på dagen:( Men men

Älsklingen sover fortfarande...Hoppas han vakanr snart...Vill gå ut en sväng och få lite frisk luft.....

Imorgon är det BVC klcokan 12 tror jag det va?! Får kika igen....Undra vad sm kommer på tv idag?:S Hoppas nån bra film:D:D

Nää men nu ska jag göra mig iordning för en lite snabb promenad:)
Kanske hinner med ett inlägg ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Erika - mamma till miliam (snart 2 barnsmamma)

svar: okej , skönt att veta att man kan ha det utan att de ska behöva vara havandeskapsförgiftning :P är så rädd för o få det igen :P

2009-01-11 @ 18:04:31
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0