Lördag?

Jag vet inte riktigt om det är lördag idag:S Men men det återstår och se:) Det blir kanske en prommis med Linda och en hund hon är barnvakt åt. Men vi får se hur det blir.


Onsdag åker syster och dom hem:( Tråkigt men det ahr avrit kul dom här dagarna dom varit här.
Igår va vi på "kalas" hos min brorsa och hans tjej. Etersom min brorsa fyller år den 10 januari så hinner inte min syrra fira honom så då tog vi ett förtidigt födelsedags kalas:) Men det va trevligt ,men man gick typ upp flera kilo på dom 3 timmarna:)

Jag håller på skriver på min nya riktiga förlossningsberättelse....Den blir ganska lång:s Men jag låg ju inne ganska länge...Jag ska skriva om hur det va på neonatal om hur jag fick sitta där ensam hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0