Lördag

Idag ahr vi varit och hälsat på Theos pappa....Ibland är man tvungen till saker fast man inte vill men men...Imorgon måste jag gå köpa boddysar i storlek 74 för 68 är för litet så imorgon åker alla 68 kläder ner i källaren:)

Idag har älsklingen avrit uppe massor:)Sköönt:) Kanske får sovmorgon imorgon kanske? Idag gick vi upp halv 8:) Det är endå skönt att gå upp tidigt man får mer gjort:) Idag blir det en sen kväll för jag ska kolla wallander och det börjar 21.55 så det lär väl hålla på till 00.00 ungefär?!!

Älsklingen har börjat dra ut nappen ur munnen och sen vänder han på den och sen blir han ledsen för att nappen är ute...Sen stoppar man in den igen och å en gång ta han bort den och gråter sen för att den är borta:) Söötnoss:) Jag ska nog ta bort lösenordet om ett tag:) Vill bara vilseleda en person:P? hahaha:D

Älskingen börjar få en tand på överkäken nu han är jätte svullen och vill ha händerna i munnen....Mina händer stoppar han inte där för guuud va han biter....Hans 2 tänder gör skiiit ont:) hehe Nää nu ska jag ta en cigg och sen sova
?! Eh skoja.....Nää men jag ska myyysa med lillkillen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0