Mens värk

Har jag...Uschh va ont det gör..Har precis tagit en citadon eftersom alvedon/ipren inte hjälper mig...

Idag ahr varit en trevlig dag...Har avrit och handlat massor:) Blev 3 boddysar till lillkillen och 2 par byxor:D
Sen åt vi lite på ett ovanligt ställe:P hahah Donken:P
Sen åkte vi till ringen och köpte massa mat till våra bebisar:) Det blev ersättning,gröt och burkmater och lite tvättlappar:)

Sen drog vi hem till Petra och blev filmade för ett skolprojekt hennes kompis skulle göra:) Så vi fikade med dom och så:)
Sen bajsade min älskade son ner mina byxor:P Så jag fick låna mujukisar av Petra(tajts):P
Efter de drog vi till pizzerian och köpte pizzzaaa:D guud va gott det va:) Så vi satt oss framför tven och kollade one tre hill och käkade pizza:)

Vid 19.00 ungefär kom vi hem:) Nu ligger älsklingen och sover i sin polis pyamas hehe mitt lilla hjärta<3

Nu sak jag kolla dokumentären på 5:an...Flickan men 2 ansiktetn:) Imorgon kommer bilderna från idag eller ni kanske får några 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0