Onsdag?

Faan jag vet inte ens vad det är för dagar längre hehe:) Älsklingen ahr inte sovit någonting idag nästan...Kanske en halv timma....Men gud va han mår bättre...Lite mamma sjuk mend et får man va:) Hehe<3 Ska ladda upp lite bilder senare:)

Idag ahr vi inte gjort så mycke....Vill bli friska helt...Imorgon ska vi hem till Petra och äta lunch och fika lite:) Det ska bli trevligt:D

Idag fick jag rabbat kuponger på blöjor och haklappar ska köpa 2 paket på tisdag...Då har jag 4 paket denna månad..På en vecka har jag gjort av med 1½ paket blöjor...Nu när älsklingen ha varit magsjuk så har han bajsat ner många blöjor:)

Nää nu ska jag ta upp min sura bebis:)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag fick också rabattkuponger från Libero igår ; D haha

2009-01-14 @ 18:33:30
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0