Tisdag kväll

Mesta dels av dagen ahr vi sovit....Vet inte om vi sover inatt men man kan ju alltid hoppas....Har inte ätit någonting idag och älsklingen har bara skrikit hela tiden...Han har haft feber hela dagen...39 hela tiden:( Men hoppas det är bättre imorgon....Det ser ut som han håller på få en tand där uppe nu också...Stackaren allt på samma gång....

Imorgon va vi bjudna på middag hos Petra men vi vill ju inte komma dit och smitta ner dom:(

Annars får vi väl ta det någon annan dag:)

Mina ögon kliar som bara den...

Jag ska vara med i ett tv program på 2an....Om unga mammor:) Det ska bli intressant:)

Nää  nu ska jag försöka lägga min pigga bebis:)hehe

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vaa? vaddå för tv program, som unga mödrar typ? fan va roligt =)

2009-01-13 @ 23:29:29
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad är de för program? De som Petra snacka om förut eller?

2009-01-13 @ 23:54:25
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: tina

Vadå för TV program??? Spännande!!!!!

2009-01-14 @ 03:49:54
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0