Tråååk

Fan va tråkigt när det inte är någon som läser bloggen...Det är väl typ 4 st som har lösen:SHahaha...Men jag ska inte ha lösen så länge.

Fan det är skit många avsnitt av dr phil nu på¨morgonen...Älsklingen sitter och kollar på de...Och jag spelar poker på facebook...Nu har mitt beroende kommit tillbaka hahaha...Förut kunde jag sitta hela dagarna och sela poker...Jag gjorde typ inget annat Jag och syster brukade spela hela tiden hehe:) Men det va innan Theo kom jag tror det va under tiden jag va gravid:) Hehe men det va skit kul...Det är skit kul fortfarande...

Juste nu har vi lagt undan alla 68 kläder....Dom fick han ha iallafall 1 månad nästan exakt...Nää storlek 74 får måste han ha mer än 3 månader ialafall....Om han fortsätter såhär så kommer han va en dnderklump snart:P Hehe

Men sen när han börjar krypa och sånt så stannar dom väl i vikt ett tag iallafall...HEHHE

Måste till stan och köpa boddysar för jag kkollade igår 74 kläderna och det fanns bara 3 st.....Hihi....Men gud va mycke kläder jag ahr i 74...Jag köpte ju massoooor på mellandags rean så det är därför:)

Nu håller älsklingen på att äta upp handduken så jag ska å och dra ut den från hans mun:) hehe men jag skriver sen när jag kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0