Utmanad

Jag har blivit utmanad av Paula

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


1.Jag röker:(
2. Jag måste ha två saker utav varje...Alltså då menar jag typ örngott...Måste ha 2 i samma färg.
3.Jag är mycke kräsen när det gäller mat fast jag inte smakat mcke så säger jag att jag itne tycker om det
4.Jag har sovit utan bh 4 gånger i hela mitt liv typ.
5.Jag vågar inte använda tampong efter förlossningen.
6.Jag älskar min son över allting annat.
7. Jag blir lätt kär.


Jag utmanar: Linda    Laccy   Carro    Emma    Petra    Marika   Syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0