Fredag

Idag klev vi upp nästan halv nio...Sköönt med sovmorgon:D
Sen så va vi bara hemma nästan hela förmiddagen ett undantag va att handla...
Vid 1 tiden drog vi till forum och träffade Theos pappa...Vi gick och kollade på BR efter det han ska köpa till Theo i födelsedags present...Hittade den:D Jätte fin är den:d Men den får ni se den 19 augusti:D På söndag blir min plutt elva månader...1 månad ifrån 1 år:S Helt sjukt:S

Vi va på barnens hus också och där fick Theo 3 nya nappar...SKit fina...Ena va en namnnapp där det stod mammas gosse:D Vem inte vad som hänt med hans nappar:S Jag va på nappjakt igår men hittade inte allt jag letade efter:D
Så det blev några nya:D

Snart ska vi träffa Sandra och Mija...Vi ska ut till nån sandlåda och låta Theo leka och så ska vi snacka lite strunt:)

Linda den lilla filuren ligger i spanien nu och har det bra...Mycket avundsjuk är jag:P Men snart kommer hon hem...

Nää nu river en liten pojke ner allt som går att riva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0