Tisdag

Det kom inga bilder igår...Orkade inte ladda upp...
Vi är iallafall hemma från huset....Theo sover...I sin egna säng...Och jag ska strax gå och ta ett bad....
Idag har det varit världens jävla väder...Helt hemskt...Ett tag åskade det och regnade konstant i 2 timmar...Hlet sjukt....

Jag är så himlans sugen på kaffe men ska inte dricka det såhär sent för då kan jag inte sova sen...Gjorde det misstaget i förrgår...

Idag sov jag till halv 10.....Lillkillen gick upp med sin mormor i morse så dom gav mig lite sovmorgon och det uppskattas ska jag be att få tala om...Min 2 sovmorgon på snart 11 månader....

Imorgon ska vi träffa Theos pappa sen på torsdag ska vi hem till Emma och fika sen till läkaren...Nää nu blire bad sen tv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0