Onsdag!

Guud va dagarna går snabbt....Helt sjukt.....Jag har fått massa prickar!!! vattkoppor?! Jag hade det när jag va liten så lite konstigt att få det igen då:S Men alla här har ju haft det nyligen..Men jag vet inte...Skit samma det är typ 5 prickar så det är inte mycket att hurra för!!!

Nu ligger lillkillen och äter sin välling för natten sen blir det att sova för hans del...Imorse gick vi upp 20 i 8...Sovmorgon här serni:)

Så idag ahr han bara sovit 2 gånger under dagen och samma sak igår....Vill börja vänja honom vid det nu eftersom snart är det dags för dagis och då är det väl bara 1 gång dom sover? Eller?

Igår skrev jag inget pga att jag ahr börjat spela ett spel på syrrans iphone och jag är helt fast...Så hela´kvällen igår så spelade jag det på datan...Det heter mental blocks och är skit kul...Men akta er man blir beroende...

Men som sagt igår så gjorde vi inte så mycke hämtade Wille från dagis lagade mat drack kaffe och så:)

Idag har det varit samma visa...Fast med bajsväder!!! Usch vad det har regnat....Imorse va det skinande sol men kallt och sen ba mitt på dagen började det spöregna....Men nu är det sol igen...Hoppas på hett väder imorgon för syster jobbar inatt och då kan jag ligga ute och sola medans hon sover imorgon:DSka försöka mig på en promenad ocks¨å:D Sköönt:)

Fredag eller lördag ska vi in till stan och kolla runt lite....Snart är det inte lång tid kvar för hemgång!!! Gud va dom här veckorna har gått snabbt...Har inte riktigt hunnit med...Men men:) Sen den 13 är det utgång:) Äntligen!!!!

Nää nu ska jag gå och sätta mig i avrdagsrummet och läsa lite bloggar och låta lillkillen sova!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0