En dag på stan med Isa och MARIO

Imorse blev deet att å till vårdcentralen för att kolla lillkillens hosta och öron....Fick vänta en timma eftersom jag inte bokat tid...Men inget va fel på min sjuka bebis...Bara en vanlig förkylning:) Sköönt

Vid 1 tiden ötte vi upp Isa och Mario:) Vi gick till hm där jag köpte en jacka till lillikillen...Har matchande skor och mössa så yan fick en jacka till det:) men det är typ en sommar jacka så den ska itne navändas än:)

Sen kom Isa på att vi skulle gå till kulturhuset och trycka tröjor:D Så vi gick och handlade en varsin tröja till barnen och gick och tryckte text på dem:) Mycket fint blev det...Har tagit bild på det:) Sen vid halv 4 begav vi oss hemåt:) Det va en mycket trevlig dag så absolut måste göras om:)

Imorgon är det skola...Blir en skoldag utan Petra! Tråkigt:(Hon är fortfarande sjuk....Men vi får väl ses nästa vecka om hon hinner bli frisk:D

På måndag är det öppnaförskolan på tuben:D Ska bli kul:d Har ju missat 2 gånger så på måndag sk jag dit:D Ska möta upp Isa på tunnelbanan:) Kanske Petra också om hon hunnit bli frisk:)

Bebisen sover nu iallafall och idag kommer kriminal minds som jag ska se på 21.00 på 5:an:=)

Nu kommer bilder:)



Idag:)


Dom här 2 tröjorna fick Theo av Linda när hon va i Thailand:D


Detta fick äsklingen idag....En jacka och ett par skor:)


Detta är tröjan jag tryckte...Den första bilden är baksidan och den andra framsidan
                                     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0