Fredag

Idag har vi varit hos Emma och Novalie:D Mycket trevligt:)
Vaknade vid kvart över 7 imorse..Fatta sovmorgonen:D Vid 9 tog vi bussen och vi va hos Emma vid 10:)
Hade köpt lite fika och så:D Så det blev kaffe och munkar när jag kom:D
Sen fick Novalie springa i gåstolen åhh gud va glad hon va:D Lilla söta tjejen:) hon skrattade jätte mycke:D

Vid 1 tiden så åkte vi till ica maxi för att handla...Jag skulle igentligen handla 30 liter 8 månaders välling men jag köper det nästa vecka istället...Så det blev 8 burkar mat till lillkillen och majskrokar och anant smått och gott:D
Sen träffade vi Emmas morbror och mormor:) Dom kom också till ica maxi
Sen blev vi hungriga och tog en korv..Det satt bra....Vid 4 tiden ungefär va vi hemma igen
Nu på kvällen har jag färgat mammas hår och så. Ska igentligen färga mitt också...Får se om jag gör det idag eller imorgon...

Nu ska jag kolla avd som kommer på tv ikväll:D

Kommentarer
Postat av: emma

japp det gör vi =)

2009-03-27 @ 22:56:33
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0