Lördag kväll

Idag har vi inte gort så mycke..Busat massor:D Och sen vid 2 tiden så gick vi ut med Sandra och Linda och Baby:)
Vi va och gungade med Theo och denna gång tog jag bilder:D:D

Sen ahr vi inte gjort så mycke...ätit potatisgratäng och kottleter:D Gott:D Jag är grym på att göra potatisgratäng:) Min syster som lärt mig:)

Imorgon ska vi hem till Linda och fika:D Mycket trevligt:D Vi ahr ju inte snackat så mycke sen dagen innan hon åkte till Thailand och det är snart 2 månader sen...SKumt det känns...Vi brukade endå umgås ganska mycke förut:( Men men det blir väl så när man blir äldre....Man har lixom sitt eget och det är inte altid lediheterna matchar in varandra så då dröjer det ett tag innan man ses:( Tråkigt men sant...Men det ska bli kul att fika imorgon och höra om hennes Thailands resa:)

Nu kommer lite bilder:D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0