Måste bara

Fråga avrt våren tog vägen?! Det SNÖAR ju:S Blir så trött på denna lååånga vinter..
Det är reklam nu på beck så tänkte hinna me den inlägg eftersom datan fortfarande va på för jag väntade på Emmas Inlägg:D
Men nu ahr ajg läst det och ska stänga av dtan snart:) Hoppas jag orkar kolla klart beck:D
Imorgon blir det fik med Linda innan bvc och förmodligen promenad med Sandra:D Myspys
Älskar vardagar:D Innan man fick barn så älskade man helgerna men nu tycker jag dom är skit...Finns inget att göra då...

Jag måste boka biljetter till Carro snart också:D Måste komma ner ?Upp? nu i april:D Åhh Freija om du ser detta så saknar jag dig:) Söööta unge<3Snart fyller hon ett:) Måste köpa en present till henne som jag antingen skickar dit eller tar med när jag kommer:D

Nää nu börjar beck snart:D

Kommentarer
Postat av: emma

våren gick i ide haha

2009-03-22 @ 22:51:11
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0