Carro min syster

Jag och Carro har gått i samma klass förut så hon är min storasyster!!!!!HAHAHAHAHAH


Idag åkte vi in till stan vid 10 tiden...Jag theo och Veronika...Veronika skulle köpa klänning och jag skulle köpa kläder till Theo tills festen på fredag:D Han fick ett par slitna jeans"skit snygga" och sen en shorta:D Och sen 2 par strumpor:D

Sen blev det shopping av blöjor och barnmat:D

Idag kommer mamma,moster ,bror och hans tjej hit...Dom stannar till söndag:) Mamma skulle ta med välling hemifrån eftersom jag ändå ahr 30 liter hemma och dom endå är på G hit så slippe rjag köpa nytt när jag har...!!! Idag köpte jag huggies blöjor...Ska pröva dom ... Dom kostade bara 82 kr och det är 54 blöjor i....istället för libero tiger som kostade 125kr och bara va 44 st i....Så det är ens tor skillnad....Nämen sussie tänker ekonomiskt:P hahahah

Imorgon är det röd dag så då är typ allt stängt så vet inte vad jag ska göra...Ska iallafall gå med Wille till netto och köpa present till hans mamma:) Söta barn<3

Nu ska sebastian spela och jag ska klla greys:D

Kommentarer
Postat av: Caroline.

I lööööve you systeryster ; ) Vad fan hette vårt arbetslag, på Lännbo alltså? Haha.

2009-05-20 @ 21:04:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0