Dan före dan

Imorgon åker vi:) Woho:D Skulle bli varmt imorgon också:) Sköönt!!! Det sas att veronika skulle möta upp oss:S Kan det verklgien stämma?!Eller jag mutade henne med en cam:P hihi:)

Idag ahr vi avrit hos Semlis och fikat:) Det va jag,theo,Linda,Emma,Novalie,Ronja.Theres och Semlis som va där:) Och Svea såklart:D Vi kom dit vid 11 tiden och åkte hemåt vid 14.00 Eller jag och Linda åkte till forum och lunchade och Mötte upp Fred:) Efter lunchen blev det kaffe och sen vidare hem och PACKA massoor och sen tvätta:D Kul jul:)

Imorgon 10.21 går tåget....Hoppas det går snabbt...Vill inte sitta allt för länge på ett tåg med en aktiv bebis som kommer spendera hela tågresan vaken:SInte så smart at boka en tid då timmarna på tåget är den vakna tiden:S Aja inte mycket att göra åt:)

Men datan följer iallafall med till skåne:d Så mig slipper ni inte:P Och kameran och kamera sladden följer också självklart med:D

Men nu ska jag försöka natta min lilla bebis som ligger här bredvid och tuggar fjärkontroll...Inte bra det...

Kommentarer
Postat av: emma

ha det så kul i skåne gumman!

Pussss

2009-05-13 @ 08:18:22
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Hoppas du får de toppen i skåneland : )

2009-05-13 @ 15:30:18
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0