Fredag

Inatt vaknade jag av att min lilla pluttbebis hostar så mycke att han kräks ner hela sängen...Så det va bara att gå upp och byta lakan och allt halv 4 i morse...!!! SUUUCK!!! Men sen somnade han så sött och vi vaknade vid 7 tiden igen...

Då blev det kaffe och lite tittande på tv...Sen vid 10 tiden rörde vi oss mot konsum....Där blev det att hämta ut paket för systers del och sen handlade vi.....Skulle ju köpa välling och sånt till min älskade plutt...Sen ser jag en kundvagn full med barnmat och välling och massa saker....Så jag börjar kolla i den och där står det att det är halva priset på det som ligger där....Då tänkte jag att det säkert ått ut eller nått men icke ej det går inte ut förän i september så jag plockade på mig massa saker......Matburkar för 5 kr st och en 5 litersvälling för 24kr...Dock va det från 6 månader men lillkillen uppskattar endå inte 8 månaders vällingen...Har jätte svårt för att få i honom det....!!

Sen hände världens hemskaste sak....Lillkillen hade precis vaknat och så va han lite grinig så jag gav honom mat.....Men sen började han hosta och gråta och höll på så ett tag....Sen till slut så bara drog han efter andan.....Fyyyy fan säger jag bara....Jag fick ju värsta paniken och fattar ingenting....Så syster springer och tar honom och vänder honom upp och ner och då blir det bra igen....Och jag bara står och bölar....Usch fyyy fan va hemskt det va...Min lilla bebis:( Tur att min syster va där för jag fattade ingenting:S Eller fattade och fattade jag fick PANIK....Vistte inte riktigt vad jag skulle göra!!!
Men allt ordnade sig...!! Tack så mycke Käre syster:)

Nää nu ska jag läsa bloggar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh yes, I'm serious

2009-05-30 @ 00:15:02
URL: http://biizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0