Gårdagen

Va mycket lyckad.....Först trodde jag den skulle gå t helvete men det vart roligt ändå:)
På dagen gjorde vi ingenting vi ville vara hemma så att vi blev helt friska....

Vid halv 8 tiden börjar jag klä på en sovande bebis för att bege mig ut till brasan....Älsklingen vaknade förståss och blev skit pigg....Men det v ju bra eftersom jag ville att han skulle se brasan:)

Vi mötte upp Linda och Freddan och Elin och massa till!! Och tror ni jag såg röken av Theo under kvällen?!! Min lilla festprisse drog runt med grabbarna:) Nää men Freddan(Lindas man) hade honom hela tiden:) Det va faktist jätte trevligt:D Fast vart va brasan? bJag skulle ju visa Theo brasan....Aja han hade kul med Freddan iallfall han ville inte ens komma till mig:( Elaka unge:P hehe!! Vi va väl hemma vid halv 10 igen!!! Ochjag trodde jagskulle få sovmorgon eftersom lillkillen inte somnade fören halv 10 men nej nej det va bara att kliva upp klockan 6 i mrse:D

Idag kommer Emma och Novalie förbi på massa kaffe:) Trevligt:D Vi ahr ju alltid kommit till dom och invaderat deras hem men nu är det deras tur:P haha

Tisdag blir det gotland....Men kommer hem på onsdag på dagen igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0