Hohooo

Åh dom här 2 dagarna har varit underbara:) Trodde jag skulle ha det lite jobbigt att komma dit...Alltså inte jobbigt men trodde det skulle bli pinsamt eftersom jag bara träffat dom 2 gånger....Men tänk er själva att åka till er ex mamma och pappa och bröder HEEELT ensam eller Theo va ju med...Men det skulle vara en annan sak om Adde följde med eftersom det endå är hans familj....Men han hade ju itne tid!! Men skit samma...Det gick iallafall jätte jätte bra:D Theo va i centrum hela tiden och han hade alltid uppmärksamhet Och jag ahde verkligen kunnat stanna en vecka till:) Jag har haft det så underbart:D Dom är så otroligt snälla<3

Och söta Patrik (Theos farbror) Va så ledsen när vi åkte:(

Vi va ju framme vid halv 3 tiden på tisdagen och då kom Patrik och Farfar och hämtade oss och så åkte vi till Farmor:)
Åhhh vad farmor blev glad när vi kom och sen dess så har jag inte träffat Theo fören vi skulle på båten hehe nädå:)
Men dom har busat och gosat med Theo jätte mycke:) åh de va så kul och se hur stolta dom va:) Theo är verkligen en bortskämd unge....Han ska vara glad över att ha farmor och farfar och farbröderna...Konstigt att hans pappa är som han är...För hans familj är verkligen motsatse:) Dom bryr sig så otroligt mycke:)

Aha snart ska jag åka iväg och fika hos Emma:) Kul kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0