Lördag!

Igår va det party! Syster fyllde ju år så det va massa folk från världens alla håll här på kalaset!!

På dagen igår va vi i stan med min bror och hans tjej...Va och köpte "25" rosor och sen va vi förbi systemet...Handlade också en boddy till Theo som han skulle ah under shortan...Och örhängen till mig själv....

Sen tog vi en tripp förbi systemet...Eller brorsan gjorde det...Viunder 20 stod utanför och väntade hehe:D

Sen så satt vi hör hos syster och drack lite vin och gjorde oss i ordning och så:) Vid 7 tiden kom skjutsen och så åkte vi mot "lokalen" där festen skulle hållas:)
Och där va det uppdukat ed långbord och massa smått och gott:D

Vid elva tiden drog vi hemmåt....Jag med alla barnen och min mamma och moster...Syster drog ut på krogen med hennes käre man och hennes 2 kompisar från sthlm som kommit på besök:)

Dom ahde haft det trevligt ute...Kul det:)

Jaaa idag ahr vi inte gjort så mycke...Jag och Theo klev upp vid halv 10!!!!! Helt sjukt:)
Sen ahr vi bara segat hemma och ätit god mat och så:D Sköönt med en hemma dag ibland också:)

Nu kommer bilder från the partyyy!!









Kommentarer
Postat av: emma

va fina bilder =)

2009-05-23 @ 20:03:18
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0