Lördag

Så va denna dag över också....
Idag ahr vi faktist inte gjort nått vttigt alls...Bara degat inne...Va en sväng till konsum också och köpte lite barnmat....Inget vidare väder har det varit heller...Men vi ahr trivts iallafall:D

Imorgon ska vi inte heller göra nått...Men på måndag ska jag och syster sola solarium:D

Jaha vad ska man skriva då...Nemen juste vi ahr ju avrit ute och gungat och spelat fotboll..Jag Wille och Theo...Etersom Syster jobbade natt i natt så gick vi ut så hon fick sova....
Så vi va ute och gungade och sen gick vi och köpte glass till Wille...Sen gick vi tillbaka och kollade samma barnprogram i 2 timamr typ...Hahah kommer kunna denna serie utantill snart också...Som förra sommaren lärde jag mig postis pär hahaha:D

Nää nu kommer lite bilder:D




Trött på folk som låtsas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0