Måndag

Precis hemkommen från en brännbolls match med grillning och sånt:)
Ungarna har sånt i skolan varje år...Andra året i rad som jag är med:) Inte för att jag spelar brännboll men det är kul att kolla på:D
Förra året kunde jag skylla på att jag va gravid tänkte skylla på det nu också men ingen frågade hehe:)
Vi gick ialalfall ditåt vid 5 tiden ...Det började halv 6....
Dom andra grillade och jag käkade min halva kyckling.....Jag går på diet....!!!
Jag har bestämmt mig att inte väga mig fören när jag kommer tillbaka till sthlm....För jag är sån att jag ska väga mig flera gånger om dagen...Och går jag itne ner så får jag ångest....!! Så nu blire ingen vägning på ca 2 veckor...

Idag va vi inne i stan.....Handlade en klänning och ett par byxor...Sen solade jag 20 minuter....Lillkillen fick en jätte söt leksak och 3 pack strumpor:D
Sen blev det lite barnmat.....Har testat 2 olika smaker av den nya nestlen ångkokt mat....Ingen större skillnad...Tycker bara den är jobbigare för att den är vattnigare....

Inatt jobbar syster så det blir att umgås med Thomas ikväll...Veronika ska med henne till jobbet...Ska bli intressant att se:) hehe!!!

Imorgon ska jag och troligtvis Sebastian ut och gå lite:) Ska bli roligt....Sist vi va ute och gick här i krokarna så gick vi vilse eller vilse och vilse vi gick en jävligt LÅNG omväg till stan som tog 1 timma istället för 20 minuter och sen gick vi hemdärifrån och det tog också en timma eftersom vi inte visste den kosrta vägen...Men men...Vi får se vart vi traskar imorgon.....Nu ska jag läsa bloggar och dricka en kopp kaffe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0