Ojoj

Jag är framme nu eller jag kom fram igår rättare sagt men blogglusten va inte på topp igår så det får bli ett inlägg idag istället....Tåg resan gick bra:D Älsklingen va pigg och glad hela resan fast somnade till 20 minuter eller så:) Satt i en vagn där det typ bara var gamla tanter:d Och Theo charmade alla såklart:)

Veronika kom och mötte oss vid tågstationen och så åkte vi hem hit...Han inte ens till hsuet för vi gick till konsum sen...Och min kära syster hittar ju så bra här så vi skulle gå en snabb väg men den tog typ en halvtimma mer...Hahha
Men till slut kom vi fram och jag ahndlade massa mat till Theo och liberos nya up and go med tigrar på:D

Efter det gick vi hem och började med maten:d Korv med bröd...Snabbt och gott:D

Sen på kvällen spenderade jag mesta dels av tiden vid datan och små kikade på tvn lite då och då:)

Idag så åkte vi till stan vid halv 11 tiden och gick och kollade runt lite och så:) Köpte en sak till Theos vagn och sen hyrde vi film"låt den rätte komma in" VI ska se den ikväll...Hoppas den är bra:D

Efter det så åkte vi hem och sen vid 3 tiden gick jag och lillkillen till netto och kollade runt lite men hittade inget roligt så vi gick tillbaka med endast 2 festis och en coola:D

Sen har vi suttit ute hela eftermiddagen och njutit i det fina vädret:D Mycket mysigt:D Ska ladda upp lite bilder nu:D Orkar inte fixa med dom så ni får dom som dom är:D

Måste säga grattis till Carro coh Poppe som ska få en liten pojke den 11 oktober och Freija som ska få en lillebror:D Massa grattis till er:D



Kommentarer
Postat av: emma

KOM HEEEEEEEEEEEEM!!!



Saknar ju min lilla svärson Theo och dig så klart...





Pussssss

2009-05-14 @ 21:32:57
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Tack! : )

2009-05-14 @ 21:37:55
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0