Torsdag

Horaaaaaaa!!!

Jaaha då va det torsdag igen då....Idag kommer mitt efterlängtade program som jag väntat på i ett halvår....Oskyldigt dömd:D

Idag har vi varit på stan och självklart blev det massa handlande som vanligt....Köpte mig ett par heta hotpants och en matchande BH till det och sen blev det hårfärg och en pool med palm till min lilla bebis:d

Sen fikade vi lite och så:) Sen blevd et en tripp på clas olhsson för att köpa ny dusch:) Så dagen i stan ahr avrit bra förutom att kontot håller på tömmas:S Aja!!

Sen har vi blåst upp lillkillens pool och han har lekt både inomhus med den och ute...:) Men han kliver ur den hela tiden......Uppskattar han den elle rinte?

Den 13 juni är det ute kväll med tjejorna:d Faaan va roligt...:D Ska bli så himlans kul att prata om nått annat än bajsblöjor....Det här förtjänar jag...Jag ahr avrit ute 1 gång sen Theo kom och jag är ensam med honom också helöa dagarna så detta kommer jag behöva....Och uppskatta:DTack syster för barnvaktandet:D

Jaha nää nu skriker en arg bebis och kaffet väntar på mig...Bjuder på bilder:D





Kommentarer
Postat av: Caroline.

Jaaa hon är min stora TJEEEJ! ; ) Vi saknar er med.

2009-05-29 @ 19:24:03
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0