Usch på mig

Vad dålig jag är som inte uppdaterar...Men jag ahr verkligen ingen lust....Ibland kan jag ha världens blogglust i flera månader sen blir det stopp...Men suget kommer väl tillbaka snart:)
3 dagar kvar till skåne:) Ska bli roligt:)
Igår va jag med Nelle:D Vi satt hos mig och snackade massooor sen gick vi up på en promenad i 2 timmar:D Sen vidare tillmig och kolla film:D

Storlek 80 börjar bli för litet för lillkillen...Tänkte att efter han sovit nu såhär på morgonkvisten en stund så ska jag pröva lit kläder...:D Imorse vaknade vi klockan 6...Wohooo:P

I fredags så vaknade jg klockn 7 och Theo fortsatte sova till kvart i åtta:)

Nu ska jag läsa bloggar och så:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0