Tillbaka

Jag tror det iallafall...Har saknat att blogga :P
Tänkte först starta en ny men tänkte att jag kan väl lika bra fortsätta skriva här:)
Jaha vad har hänt sen senast? Theo fyllde väl 1 år sist jag skrev haha...Nu är han iallfall 2 år.
Han går på förskolan och trivs mycket bra där.

Jag pluggar barn och ungdomssjukvård på distans. Går väl hyffsat bra...Har mitt första prov imorgon.

Min sommar har varit underbar... Theo har varit hos sin farmor på gotland i 1½ vecka så då passade jag på att bada och dricka massa alkohol...

Jaa det blev kanske lite för mycket festande denna sommar men jag hade roligt... Självklart va jag med theo också...Vi har badat massa och bara tagit det lugnt och njutit av sommaren.:)

I onsdags fyllde jag år:) 21 år blev jag då...Då va vi ute på krogen jag och några kompisar...Det va mycket trevligt:=)

Redan nu känner jag att jag inte har nått att skriva hahaha...Men man måste väl börja vänja sig igen...Det va ju ett bra tag sen jag skrev blogg:P

Nu ska jag iallfall kolla lite tv...Går inte att gå ut...blåser som f*n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0